piątek, 1 marca 2013

Imagine #12 Danger

-A co ci do tego?! Jesteś zwykłą suką, nie muszę ci nic mówić!- wykrzyczał w moją stronę. Był mistrzem w ranieniu słowami. Zdecydowanie. Wiedział co powiedzieć i kiedy powiedzieć aby najbardziej zabolało. Wiedział jak odpychać tak skutecznie, że ludzie już nie wracali. Już im nie zależało.
-No pewnie, że tak. Tyle razy mi to powtarzałeś... muszę już wiedzieć, prawda?- zakpiłam omijając go i odchodząc. Złapałam swoją torebkę i wyszłam z mieszkania bezszelestnie zamykając drzwi. Resztkami bezsensownej nadziei, każdego wieczoru łudziłam się, że jest zdolny do tego, by dać mi coś od siebie. By nie dostarczać mi jedynie złudzeń wymieszanych z goryczą, by otworzyć kłódkę do swojego serca, oplecionego pajęczyną obojętności. Ale dzisiejszego wieczoru, wyparłam się ułożonych w głowie nadziei, zniknęły. Jego już nie ma, niech ktoś inny teraz próbuje odkurzyć Jego uczucia. Ja rezygnuję.
**********************
*flashback*
-Hey! Coś się stało?- zawołałam na widok wparowującego do mojego pokoju Justina.  Dosłownie. Nawet nie usłyszałam jak wszedł do domu.
-Tak.- szepnął stając na przeciwko mojego łóżka. Podniosłam się i przytuliłam chłopaka z całych sił. Lekko odwzajemnił uścisk, a ja czułam jak się trzęsie. Odsunęłam się i starłam łzę z policzka Justina. 
-Opowiesz mi?- zapytałam, a on w odpowiedzi lekko kiwnął głową.
*************************
Szłam w kierunku szkoły szybkim krokiem. Nie mogłam go spotkać. Nie mogłam znowu mu wybaczyć kiedy kolejny raz powie swoje ,,przepraszam". Już prawie byłam przy drzwiach, ale  Justin zagrodził mi drogę. Miałam w planach go wyminąć ale on złapał mnie za nadgarstki i przyciągnął do siebie. 
-Musimy pogadać.- stwierdził. Próbowałam się wyrwać, ale on wzmocnił uścisk. 
-Nie mamy o czym rozmawiać, Danger.- to ostatnie wymówiłam niemal z obrzydzeniem. 
- Odpuść już, okey? Co w ciebie w ogóle wstąpiło?- spytał takim głosem jakbym była wariatką.
-Co we mnie wstąpiło?! Wyobraź sobie, że przejrzałam na oczy i nie chce być twoją zabawką. Nie chce być twoją dziwką od pieprzenia i pocieszania, okey?! Możesz zacząć szukać innej.- prawię wykrzyczałam, po czym się wyrwałam i ze łzami w oczach weszłam do szkoły.
*************************
*flashback*
Przycisnął mnie do ściany i brutalnie pocałował. Tak bez żadnego powodu. Po prostu wparował do mojego domu i zaczął mnie całować. . Spojrzał na mnie. Popatrzył znowu brązowymi oczami. Przysunął się powoli i zobaczyłam jak jego ręka wędruje do mojej talii by ją objąć i przycisnąć do swojego ciała. Jednocześnie jego broda zagłębiła się w moją szyję, po czym poczułam delikatne pocałunki na obojczyku. Odruchowo objęłam go mocniej i przeczesałam włosy na jego kędzierzawej głowie. Czułam Jego silne dłonie na mym ciele, przesuwały się po nim stanowczym ruchem, który sprawiał, ze drżałam. Poczułam jak ściska moje pośladki i podnosi mnie aby zanieść mnie do sypialni. 
*************************
Justin Pov
Leżąc, uświadomiłem sobie, jak bardzo oddaliłem się od świata i wszelkich obowiązków, jak głupio się uniezależniłem. Nikogo nie potrzebowałem, nikogo nie znał,em nie uczestniczyłem w niczyim życiu. Tak bardzo oddaliłem się od świata zależności i zobowiązań, że nie miałem  pewności, czy jeszcze żyje. -------------------------------------
Wiem, że imagin jest krótki i chaotycznie napisany ale nie chciałam żebyście dłużej czekali więc napisałam coś. No właśnie... Coś. To najlepsze. Zamiast pisać prosto i lekko to mi znowu wyszła grafomania na maksa. I jeżeli wyrazicie chęć w komentarzu to mogę napisać jakąś drugą część. 

28 komentarzy:

  1. podoba mi się, chciałabym przeczytać drugą część, Twoje imaginy są super :) / @ForeverBelieb12

    OdpowiedzUsuń
  2. yay..*_*
    króciutko ;c ale jest świetny!
    Tak tak napisz kolejną część!
    Zajebisty jest*_*


    @alexxys96

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótki, ale świetny :) Mam nadzieję, że jest do tego druga część, bo kocham Twoje imaginy, mówiłam? To powtórzę. KOCHAM TWOJE IMAGINY, TWÓJ BLOG I CIEBIE! <3
    Życzę weny, całuję @lovatonne xoxoxox
    Wpadaj do mnie! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no, nie jest źle! fajny imagine :) proszę napisz drugą część...:))) @swaggyjusteen

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tu przed chwilką z TT x DD
    Ale mi się bardzo podoba jak piszesz . Od razu cię dodaje do obserwujących w blogach . Heh
    Będe zaglądać : D D

    @Klaudusiaaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAWWWWW BOSKI <33333 OJJJJJJ CIIII JUŻ NIE PIERDOL GŁUPOT!!! ŚWIETNIE PISZESZ :) DAWAJ TĄ DRUGĄ CZĘŚĆ KOCHANIE :** @ImWildBelieber

    OdpowiedzUsuń
  7. BOSKI!!!!! Swietnie piszesz :D
    napisz dalej :D na pewno przeczytam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny no jasne 2 czesc obowiaskowo genialne imaginy piszesz

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny no jasne 2 czesc obowiaskowo genialne imaginy piszesz

    OdpowiedzUsuń
  10. I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article
    like yours. It is pretty worth enough for me. In my view,
    if all website owners and bloggers made good content as you did, the
    web will be much more useful than ever before.

    Feel free to surf to my web page :: Viarex (glider75.domain.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is very interesting, You're a very skilled blogger.
    I've joined your feed and look forward to seeking more of your fantastic
    post. Also, I have shared your web site in my social networks!


    Here is my blog; singing lessons for kids

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello mates, how is the whole thing, and what you wish for to say on the topic of this article, in my view its truly remarkable for me.


    Feel free to surf to my homepage ... Fuck Buddy

    OdpowiedzUsuń
  13. Good way of telling, and good piece of writing to take information about my presentation topic,
    which i am going to deliver in institution of higher education.

    my blog: pes manager cheats

    OdpowiedzUsuń
  14. I am extremely inspired along with your writing skills
    as smartly as with the layout in your weblog. Is that this a
    paid topic or did you modify it your self? Either way keep up
    the nice quality writing, it is rare to peer a great blog like this one today..


    Check out my web blog; Cheap GHD Australia (e-comercia.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. It's hard to find experienced people on this subject, but you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    Here is my web page - shadow fight 2 cheats (shadowfight2hacktool.tumblr.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Excellent post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
    Very helpful ifo particularly the last part :) I care for such information much.
    I was seeking this certazin info for a long time. Thank you and good
    luck.

    Look into my blog ... online art classes (http://learningdrawingportraits.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. Is it hard to hear the dialogue above the background noise.
    It really is apparent from the graph that the influence of clash
    of clans hack is usually strong. You should also look
    at friends lists and messages to ensure they are playing it safe.


    My page; Clash of Clans Free Gems

    OdpowiedzUsuń
  18. Wondeгful beat ! I would ljkе to apprentice whbile yߋu аmend
    your web site, how could i subscrtibe for a weblog site? The accоunt
    helped me a appropriate deal. I were a little bit acquaintеd oof this your broadcast offered vibrant clear concept

    Visit my weblog - news affecting parents/children ()

    OdpowiedzUsuń
  19. Howdy, There's no doubt that your site might be having web
    browser compatibility problems. Whenever I take a look at your
    web site in Safari, it looks fine however, when opening in IE,
    it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads
    up! Apart from that, fantastic site!

    Also visit my web blog; Coco Genix Skin Care Results

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform
    are you using for this website? I'm getting fed up of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at
    alternatives for another platform. I would be great if you
    could point me in the direction of a good platform.

    Here is my web site: best diet ever

    OdpowiedzUsuń
  21. Aw, this was an extremely nice post. Taking the time and actual
    effort to generate a superb article… but what can I say… I put things off
    a whole lot and never seem to get nearly anything done.


    Also visit my weblog; weight loss tips for women

    OdpowiedzUsuń
  22. Post writing is also a fun, if you be acquainted with afterward you can write
    otherwise it is difficult to write.

    my page Elite test 360 Supplements

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your theme. Thanks

    My weblog sizzling hot deluxe gra za darmo

    OdpowiedzUsuń
  24. If after your 1st month or even inside the first couple of months, if your not making any money,
    you will receive a full refund. It's the positioning of
    your web-site during the Google lookup outcomes that aren't compensated provides.
    It would substantially greater and a lot easier to go following more distinct phrases, and even greater to had the place in them.


    Feel free to visit my website ... referencement naturel google

    OdpowiedzUsuń
  25. If you are serious about paving your own path to success, and that's riad marrakech hotel sacred tough
    to do. I don't understand why some pro scouts rate him as low as 52¢/minute with select plans.
    Highly popular among locals and foreign tourists, Menara Gardens is an riad marrakech hotel
    sacred ideal place to flee the chaos of the city, although they are
    often hidden by the heat haze. The attention to detail and riad marrakech
    hotel sacred elegance.

    Feel free to surf to my blog post; riad for Sale Marrakech In Morocco

    OdpowiedzUsuń
  26. A motivating discussion is worth comment. I think that you need to publish more about
    this topic, it may not be a taboo subject but generally people do not discuss such topics.
    To the next! All the best!!

    Here is my homepage monkey king online cheats

    OdpowiedzUsuń